SUBMIT

Norwegian translation: send,send inn

English term or phrase:submit
Norwegian translation:send,send inn
Entered by: doddel

11:25 Jan 17, 2003
English to Norwegian translations [Non-PRO]
English term or phrase: SUBMIT
Vanlig tekst,registreringsskjema via data.
Vet det helt sikkert,men trenger svaret NÅ og klarer ikke å finne det RETTE ordet.
doddel
send inn
Explanation:
Send alene kan brukes, men send inn er faktisk mer korrekt...:-)
Selected response from:

Per Bergvall
Norway
Grading comment
Takk for hjelpen!Dette svaret var det beste i akkurat denne sammenhengen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3SEND
Liss Myrås
4send inn
Per Bergvall


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
SEND


Explanation:
er ofte brukt i slike skjema, så vidt jeg vet :o)

Liss Myrås
Sweden
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 87

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eivind Lilleskjaeret
0 min

agree  isotta
1 hr

agree  Elisabeth Bull
1 hr

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
send inn


Explanation:
Send alene kan brukes, men send inn er faktisk mer korrekt...:-)

Per Bergvall
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 2248
Grading comment
Takk for hjelpen!Dette svaret var det beste i akkurat denne sammenhengen!