KudoZ home » English to Norwegian » Psychology

usual self

Norwegian translation: Å ikke være (helt) seg selv

02:58 Feb 1, 2018
English to Norwegian translations [PRO]
Social Sciences - Psychology
English term or phrase: usual self
Jeg har "sitt vanlige jeg", men er det noe bedre? Har søkt på "sitt vanlige jeg" og har egentlig ikke funnet at det blir brukt.
BearMtn
Norwegian translation:Å ikke være (helt) seg selv
Explanation:
Å ikke føle seg som helt som seg selv . Er ikke bombesikker, men det var det første som slo meg! 😊
Selected response from:

Anette B
Norway
Grading comment
Tusen takk for forslaget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4på topp
Eli Knutsen
3 +1Å ikke være (helt) seg selv
Anette B


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Å ikke være (helt) seg selv


Explanation:
Å ikke føle seg som helt som seg selv . Er ikke bombesikker, men det var det første som slo meg! 😊

Example sentence(s):
  • S
Anette B
Norway
Specializes in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tusen takk for forslaget
Notes to answerer
Asker: Korsen e de i Ålebyen? :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  conniebrathen: "Han var ikke helt seg selv", "Jeg er ikke helt meg selv i dag" etc, etc
1 day 12 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Usual self
på topp


Explanation:
Det betyr som du sier "sitt vanlige jeg" men blir ofte byttet ut med:

å være/ikke være helt på topp

Example sentence(s):
  • \
Eli Knutsen
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian