KudoZ home » English to Norwegian » Tech/Engineering

technology sharing

Norwegian translation: deling av teknologi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:technology sharing
Norwegian translation:deling av teknologi
Entered by: Tore Bjerkek

05:53 Mar 29, 2002
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: technology sharing
Er dette begrepet blitt oversatt til norsk eller brukes det engelske begrepet?
Erling Dugan
United States
deling av teknologi
Explanation:
ofte føles det mer naturlig å dele opp ordet eller begrepet
Selected response from:

Tore Bjerkek
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4deling av teknologi
Tore Bjerkek
4teknologideling
Per Bergvall


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
teknologideling


Explanation:
Med fare for å oppgi det opplagte - jeg har sett og brukt det slik, sogar i flere sammenhenger.

Per Bergvall
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 2240

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deling av teknologi


Explanation:
ofte føles det mer naturlig å dele opp ordet eller begrepet

Tore Bjerkek
Canada
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 884