KudoZ home » English to Norwegian » Tech/Engineering

transmission fluid

Norwegian translation: girolje


22:21 Dec 15, 2003
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: transmission fluid
Super Premium Manual Transmission Fluid

Jeg trodde jeg visste dette, men er plutselig ikke sikker ...
anebjordal
Ecuador
Norwegian translation:girolje
Explanation:
Dette er en vanlig term. Kan kanskje også bruke girvæske og girkasseolje.

Eksempel fra Castrol: Castrol TAF-X 75W-90

Selected response from:

Ivan Eikås Skjøstad
Norway
Grading comment
Hi Ivan,
Takk for hjelpen.
- Ane
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4girolje
Ivan Eikås Skjøstad
3transmisjonsoljeuranus


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transmisjonsolje


Explanation:
Mange funn på Google med transmisjonsolje.Har tilsynelatende med biler å gjøre.

Euradicautom indikerer også at transmisjonsolje kan være riktig.

Lykke til!

uranus
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 39

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
girolje


Explanation:
Dette er en vanlig term. Kan kanskje også bruke girvæske og girkasseolje.

Eksempel fra Castrol: Castrol TAF-X 75W-90




    Reference: http://no.servicebooking.net/castrol/gear.asp
Ivan Eikås Skjøstad
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian, Native in Norwegian (Bokmal)Norwegian (Bokmal)
PRO pts in pair: 861
Grading comment
Hi Ivan,
Takk for hjelpen.
- Ane