resource exposed by the ZGD

Persian (Farsi) translation: .آی پی ای ممکن است که هر منبعی را بخواند که توسط زد جی بی نمایش داده می شود

English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Computers (general) / expresion
English term or phrase: resource exposed by the ZGD
The IPHA may read any resource exposed by the ZGD, for instance
asal
Iran
Persian (Farsi) translation:.آی پی ای ممکن است که هر منبعی را بخواند که توسط زد جی بی نمایش داده می شود
Explanation:
..
Selected response from:

molood goldar
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5نشان می دهد ZDG آدرس منبعی را که
MoradSeif
5منابع رمز گشایی شده توسط zigBEE Gateway device یا همانZGD
Farnaz fazili
4.آی پی ای ممکن است که هر منبعی را بخواند که توسط زد جی بی نمایش داده می شود
molood goldar


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
resource exposed by the zgd
نشان می دهد ZDG آدرس منبعی را که


Explanation:
با توجه به متن اصلی به آدرس اینترنتی زیر می توان اینگونه برداشت کرد

https://books.google.com/books?id=yGRW-6tlHRAC&pg=PT182&dq=r...

MoradSeif
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 72

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
resource exposed by the zgd
.آی پی ای ممکن است که هر منبعی را بخواند که توسط زد جی بی نمایش داده می شود


Explanation:
..

molood goldar
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 44
Grading comment
Thanks

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
resource exposed by the zgd
منابع رمز گشایی شده توسط zigBEE Gateway device یا همانZGD


Explanation:
معنی کل جمله:
برای نمونه برنامه ی کاربردی آی_پی_اچ_ای ممکن است هر منبع رمز گشایی شده توسط زد_جی_دی را بخواند یا تفسیر کند
ZGD=ZigBee Gateway device نوعی ابزار یا دروازه ی سیستمی
IPHA = IP host aplication

Farnaz fazili
Iran
Works in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)