dispatched a SUCCESS or a FAILURE action

Persian (Farsi) translation: با یک پیروزی و یا یک شکست همراه است/ به پایان می رسد

English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Computers (general) / expresion
English term or phrase: dispatched a SUCCESS or a FAILURE action
another issue we have encountered is that async actions, nearly in a 90 percent of cases dispatched a SUCCESS or a FAILURE action
asal
Iran
Persian (Farsi) translation:با یک پیروزی و یا یک شکست همراه است/ به پایان می رسد
Explanation:
با یک اقدام پیروزمندانه/یا شکست همراه است/به پایان می رسد
Selected response from:

Mehran Borzoufard
Iran
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5با یک عمل موفقیت آمیز و شکستی گسیل می شود
molood goldar
5موضوع دیگری که با آن روبرو شدیم ، همان اعمال آسینک است که تقریبادر 90 درصد موارد بایک عمل شکست آگ
molood goldar
5با یک پیروزی و یا یک شکست همراه است/ به پایان می رسد
Mehran Borzoufard


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dispatched a success or a failure action
با یک پیروزی و یا یک شکست همراه است/ به پایان می رسد


Explanation:
با یک اقدام پیروزمندانه/یا شکست همراه است/به پایان می رسد

Mehran Borzoufard
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 36
Grading comment
Thanks

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dispatched a success or a failure action
موضوع دیگری که با آن روبرو شدیم ، همان اعمال آسینک است که تقریبادر 90 درصد موارد بایک عمل شکست آگ


Explanation:
.....

molood goldar
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 44

54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dispatched a success or a failure action
با یک عمل موفقیت آمیز و شکستی گسیل می شود


Explanation:
continue of response

molood goldar
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 44