backbone degree and expansion

Persian (Farsi) translation: سایز و گستردگی ستون فقرات (شبکه)

English term or phrase: backbone degree and expansion
Persian (Farsi) translation:سایز و گستردگی ستون فقرات (شبکه)
Entered by: Sina Mir Arabshahi

04:47 Apr 28, 2018
English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Computers (general) / expresion
English term or phrase: backbone degree and expansion
secondly give a clear formula definition of overlapping community and disjoint community based on the backbone degree and expansion
asal
Iran
سایز و گستردگی ستون فقرات (شبکه)
Explanation:
مازه [۱] یا شبکهٔ مازه‌ای (ستون‌فقراتی) (به انگلیسی: Backbone Network) بخشی از زیر ساخت یک شبکه رایانه ای است که قطعه‌های مختلف شبکه را به هم وصل می‌کند و مسیری برای مبادله اطلاعات بین شبکه‌های محلی و زیرشبکه‌های مختلف را ارائه می‌کن

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2018-04-28 05:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

به معنی ستون فقرات، مسیر ارتباطی اصلی انتقال داده ها در شبکه است که قسمت عمده ای از بار اطلاعات رد و بدل شده در شبکه از این مسیر منتقل می شود و شبکه های محلی متفاوت از طریق این شاهراه به یکدیگر متصل می شوند.
Selected response from:

Sina Mir Arabshahi
Iran
Grading comment
THANKS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5گسترش و درجه توان و استقامت گروه
molood goldar
4 +1سایز و گستردگی ستون فقرات (شبکه)
Sina Mir Arabshahi


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
سایز و گستردگی ستون فقرات (شبکه)


Explanation:
مازه [۱] یا شبکهٔ مازه‌ای (ستون‌فقراتی) (به انگلیسی: Backbone Network) بخشی از زیر ساخت یک شبکه رایانه ای است که قطعه‌های مختلف شبکه را به هم وصل می‌کند و مسیری برای مبادله اطلاعات بین شبکه‌های محلی و زیرشبکه‌های مختلف را ارائه می‌کن

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2018-04-28 05:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

به معنی ستون فقرات، مسیر ارتباطی اصلی انتقال داده ها در شبکه است که قسمت عمده ای از بار اطلاعات رد و بدل شده در شبکه از این مسیر منتقل می شود و شبکه های محلی متفاوت از طریق این شاهراه به یکدیگر متصل می شوند.

Sina Mir Arabshahi
Iran
Works in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 64
Grading comment
THANKS

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Shiva Aminoroaya
9 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
گسترش و درجه توان و استقامت گروه


Explanation:
MY OWN IDEA
THE MEANING OF BACKBONE IS توان : استقامت
FROM FARHAN MOASER DICTIONARY RESOURSE


molood goldar
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Morad Seif
16 hrs

disagree  abbasali ghazi: لطفا به فیلد سوال توجه کنید؟
2 days 2 hrs