Clique Percolation

Persian (Farsi) translation: الگوریتم نفوذ کلیک ها

English term or phrase:Clique Percolation
Persian (Farsi) translation:الگوریتم نفوذ کلیک ها
Entered by: Sina Mir Arabshahi

06:45 Apr 28, 2018
English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Computers (general) / expresion
English term or phrase: Clique Percolation
Firstly, Clique Percolation is based on the assumption that a community consists of overlap- ping sets of fully connected subgraphs and detects communities by searching for adjacent cliques [44] .
asal
Iran
الگوریتم نفوذ کلیک ها
Explanation:
الگوریتمهایی که برای تشخیص جوامع همپوشان معرفی شده اند را می تواند در 5 دسته قرار داد: 1- نفوذ کلیکها. 2- گراف خطی. 3- افزتربندی یال ها ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-04-28 07:46:48 GMT)
--------------------------------------------------

بزرگوارید، خواهش می کنم

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2018-05-03 18:18:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

khahesh mikonam
Selected response from:

Sina Mir Arabshahi
Iran
Grading comment
THANKS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2دفوذ دسته
Mahmoud Bayat
5 +1الگوریتم نفوذ کلیک ها
Sina Mir Arabshahi
4 +2نفوذ دسته - نفوذ باند
molood goldar
Summary of reference entries provided
فایل پی دی اف مقاله
Sina Mir Arabshahi

Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
clique percolation
نفوذ دسته - نفوذ باند


Explanation:
from FARHANG MOASER RESOURCE

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-04-28 06:51:56 GMT)
--------------------------------------------------

https://en.wikipedia.org/wiki/Percolation

In coffee percolation, soluble compounds leave the coffee grounds and join the water to form coffee. Insoluble compounds (and granulates) remain within the coffee filter.
In physics, chemistry and materials science, p

molood goldar
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mahmoud Bayat
31 mins

agree  Shiva Aminoroaya: نفوذ دسته معادل صحیح است
6 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
clique percolation
دفوذ دسته


Explanation:
در زمینه تشخیص اجتماعات یک شبکه، به ندرت می توان ندی را پیدا کرد که فقط متعلق به یک اجتماع باشد. به طور مثال دانشمندی را در نظر بگیرید که از یک طرف متعلق به اجتماع دانشمندانی است که با آنها کار می کند. از طرف دیگر عضو اجتماع اعضای خانواده و فامیل است و از جهتی با دوستانی که برای تفریح وقت می گذارد اجتماع تشکیل می دهد (به طور مثال شکل ۱ را ببینید). هر کدام از این اجتماعات خود شامل افرادی هستند که در اجتماعات دیگر نیز عضو هستند. در نهایت شبکه ای پیچیده از اجتماعات هم پوشان یا به عبارتی اجتماعات در هم تنیده داریم. اجتماعات هم پوشان محدود به شبکه های اجتماعی نیستند، مثلا ژن هایی که معرف بیماری های خاصی هستند، معمولا بعضی از آنها در بیماری های دیگر هم دخیل هستند. این قضیه حکایت از هم پوشانی اجتماعات ژن ها در بیماری های مختلف دارد. (منبع: http://www.behintarh.com/اجتماعات-هم-پوشان-شبکه-cfinder/)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-04-28 10:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

یه اشتباه تایپی داشتم. نوشتم "دفوذ" که منظورم "نفوذ" بوده


    Reference: http://paradise-clinic.ir/%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%...
Mahmoud Bayat
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Morad Seif
2 hrs

agree  Shiva Aminoroaya: http://4cp.olgou.ir/papers/429.pdf Page 7
6 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
clique percolation
الگوریتم نفوذ کلیک ها


Explanation:
الگوریتمهایی که برای تشخیص جوامع همپوشان معرفی شده اند را می تواند در 5 دسته قرار داد: 1- نفوذ کلیکها. 2- گراف خطی. 3- افزتربندی یال ها ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-04-28 07:46:48 GMT)
--------------------------------------------------

بزرگوارید، خواهش می کنم

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2018-05-03 18:18:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

khahesh mikonam


    Reference: http://yaramoozan.ir/wp-content/uploads/2017/02/%D8%A7%D9%84...
Sina Mir Arabshahi
Iran
Works in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 64
Grading comment
THANKS
Notes to answerer
Asker: ممنون از ارائه ی لینک مقاله های مرتبط... فکر می کنم حق با شما هست


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mahmoud Bayat: به جای واژه کلیک، معمولا از واژه دسته استفاده میشه
10 mins

agree  abbasali ghazi
1 day 5 hrs
  -> thank u

agree  Marjaneh Koohyar
2 days 3 hrs




Reference comments


24 mins
Reference: فایل پی دی اف مقاله

Reference information:
الگوریتم نفوذ کلیک ها

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2018-04-28 07:14:55 GMT)
--------------------------------------------------

albatte url vase download hast, fekr konam bayad tuye IDM ya moshabehesh paste konin, vagarna shayad webpage baz nakone tuye browser

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2018-04-28 07:17:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://yaramoozan.ir/wp-content/uploads/2017/02/الگوریتمی_کا...


    Reference: http://yaramoozan.ir/wp-content/uploads/2017/02/%D8%A7%D9%84...
Sina Mir Arabshahi
Iran
Works in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 64