English Learn to Ride Levels 1 – 10 Overview

Persian (Farsi) translation: مرور کلی بر آموزش سوارکاری از مرحله 1 تا 10 به زبان انگلیسی

English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Computers (general) / expresion
English term or phrase: English Learn to Ride Levels 1 – 10 Overview
English Learn to Ride Levels 1 – 10 Overview
Rider 1
Riders at Level 1 should be in the beginning stages of their equestrian development. At this stage, riders are well started with the basics of riding and are able to demonstrate a good position, knowledge of “aids” and an appreciation for “safe” habits.
asal
Iran
Persian (Farsi) translation:مرور کلی بر آموزش سوارکاری از مرحله 1 تا 10 به زبان انگلیسی
Explanation:
...
Selected response from:

Shiva Aminoroaya
Iran
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5مروری بر یادگیری سوارکاری از سطح 1 تا 10 به زبان انگلیسی
Mahmoud Bayat
5مرور کلی بر آموزش سوارکاری از مرحله 1 تا 10 به زبان انگلیسی
Shiva Aminoroaya
4مروری بر سطوح 1 تا 10 آموزش سوارکاری به سبک انگلیسی
Saeed Zargarian
4بررسی اجمالی آموختن سوارکاری مراحل10-1
b-mireskandari


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
english learn to ride levels 1 – 10 overview
مرور کلی بر آموزش سوارکاری از مرحله 1 تا 10 به زبان انگلیسی


Explanation:
...

Shiva Aminoroaya
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 56
Grading comment
thanks

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
english learn to ride levels 1 – 10 overview
بررسی اجمالی آموختن سوارکاری مراحل10-1


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2018-05-16 08:58:37 GMT)
--------------------------------------------------

بررسی اجمالی آموختن سوارکاری مراحل10-1به زبان انگلیسی

b-mireskandari
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
english learn to ride levels 1 – 10 overview
مروری بر یادگیری سوارکاری از سطح 1 تا 10 به زبان انگلیسی


Explanation:
no explanation

Mahmoud Bayat
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 24

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
english learn to ride levels 1 – 10 overview
مروری بر سطوح 1 تا 10 آموزش سوارکاری به سبک انگلیسی


Explanation:
به نظر می‌رسد english در اینجا به سبک انگلیسی که یکی از سبک‌های سوارکاری است اشاره داشته و منظور مراحل فراگیری این سبک از سوارکاری باشد.

سبک انگلیسی پیش نیاز و پایه بعضی از رشته‌های سوارکاری مانند درساژ، پرش با اسب، چوگان و حتی کورس می‌باشد. این سبک از بعضی از سبک‌های دیگر اندکی دشوارتر است.



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-05-16 09:40:04 GMT)
--------------------------------------------------

البته بهتر است بگوییم: مروری بر سطوح 1 تا 10 فراگیری سوارکاری به سبک انگلیسی


    https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C
Saeed Zargarian
Iran
Works in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 8