providing seamless subscriber mobility

Persian (Farsi) translation: تامین جابه جایی بدون وقفه برای کاربر

English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Computers: Software / expresion
English term or phrase: providing seamless subscriber mobility
Several controller applications are directing traffic throughout middleboxes, monitoring network controlling and billing, providing seamless subscriber mobility and QoS, accessing control policies, offering virtual cellular operators and managing intercell interference
asal
Iran
Persian (Farsi) translation:تامین جابه جایی بدون وقفه برای کاربر
Explanation:
Another commonly-used term is seamless mobility, and in this dissertation it is defined as the capability to change the mobile node's point of attachment to an IP-based network, without losing ongoing connections and without disruptions in the communi- cation.
https://www.cl.cam.ac.uk/techreports/UCAM-CL-TR-656.pdf

Abstract:
Seamless mobility is the ability for users to remain connected while roaming across different networks. This paper analyses the issues involved in general mobility scenario for seamless mobility and presents the challenges, solutions and opportunities in achieving seamless mobility
https://ieeexplore.ieee.org/document/5281249/

سایت ایرانسل، یکی از ویژگی های اینترنت نسل 4 را، جابه جایی سریع یا همون موبیلیتی معرفی کرده. سایت شاتل هم برای اشاره به این ویژگی، از کلمه جابه جایی استفاده کرده

اینترنت نسل چهارم ثابت یا TD-LTE آخرین نسل اینترنت ثابت است و انتخابی مناسب برای تامین اینترنت موسسات و شرکت‌های تجاری بزرگ و کوچک و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس به صورت بی‌سیم ارایه می‌شود و در مقایسه با سایر روش‌های ارایه اینترنت، تجربه سرعت بالاتر، ارتباط پایدارتر و امکان جابه‌جایی را برای کاربر فراهم می‌کند. این محصول، بی نیاز از خطوط تلفن ثابت است و با استفاده از آن می‌توانید به آسانی در تمام نقاط تحت پوشش و با استفاده از همان مودم از سرویس پرسرعت بهره‌مند شوید.

گروه خدمات ارتباطی شاتل پشتوانه‌ی حقوقی و فنی کم‌نظیری برای ارایه‌ی خدمات پهنای باند ثابت (بدون محدودیت در تکنولوژی)، خدمات سیار برروی زیرساخت شبکه تلفن همراه 2G، 2.75G، 3G، 4G، 4.75G و زیرساخت شبکه نسل چهارم اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD LTE) در اختیار دارد. بر این اساس مشترکین شاتل موبایل به خدمات متمایز اینترنت پرسرعت نسل 4 ثابت و همراه (4G/LTE) در صدها شهر کشور دسترسی دارند. توسعه پر شتاب شبکه نسل چهار ثابت (TD_LTE) شاتل موبایل در حال انجام است و به زودی خدمات این شبکه در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.
https://shatelmobile.ir/home/products-services/اینترنت-ثابت-...
Selected response from:

Mahmoud Bayat
Iran
Grading comment
Thanks alot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2تامین جابه جایی بدون وقفه برای کاربر
Mahmoud Bayat
4تهیه حرکت پیوسته وار پذیره نویس
molood goldar


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
تامین جابه جایی بدون وقفه برای کاربر


Explanation:
Another commonly-used term is seamless mobility, and in this dissertation it is defined as the capability to change the mobile node's point of attachment to an IP-based network, without losing ongoing connections and without disruptions in the communi- cation.
https://www.cl.cam.ac.uk/techreports/UCAM-CL-TR-656.pdf

Abstract:
Seamless mobility is the ability for users to remain connected while roaming across different networks. This paper analyses the issues involved in general mobility scenario for seamless mobility and presents the challenges, solutions and opportunities in achieving seamless mobility
https://ieeexplore.ieee.org/document/5281249/

سایت ایرانسل، یکی از ویژگی های اینترنت نسل 4 را، جابه جایی سریع یا همون موبیلیتی معرفی کرده. سایت شاتل هم برای اشاره به این ویژگی، از کلمه جابه جایی استفاده کرده

اینترنت نسل چهارم ثابت یا TD-LTE آخرین نسل اینترنت ثابت است و انتخابی مناسب برای تامین اینترنت موسسات و شرکت‌های تجاری بزرگ و کوچک و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس به صورت بی‌سیم ارایه می‌شود و در مقایسه با سایر روش‌های ارایه اینترنت، تجربه سرعت بالاتر، ارتباط پایدارتر و امکان جابه‌جایی را برای کاربر فراهم می‌کند. این محصول، بی نیاز از خطوط تلفن ثابت است و با استفاده از آن می‌توانید به آسانی در تمام نقاط تحت پوشش و با استفاده از همان مودم از سرویس پرسرعت بهره‌مند شوید.

گروه خدمات ارتباطی شاتل پشتوانه‌ی حقوقی و فنی کم‌نظیری برای ارایه‌ی خدمات پهنای باند ثابت (بدون محدودیت در تکنولوژی)، خدمات سیار برروی زیرساخت شبکه تلفن همراه 2G، 2.75G، 3G، 4G، 4.75G و زیرساخت شبکه نسل چهارم اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD LTE) در اختیار دارد. بر این اساس مشترکین شاتل موبایل به خدمات متمایز اینترنت پرسرعت نسل 4 ثابت و همراه (4G/LTE) در صدها شهر کشور دسترسی دارند. توسعه پر شتاب شبکه نسل چهار ثابت (TD_LTE) شاتل موبایل در حال انجام است و به زودی خدمات این شبکه در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.
https://shatelmobile.ir/home/products-services/اینترنت-ثابت-...



    Reference: http://https://shatelmobile.ir/home/products-services/%D8%A7...
    https://ieeexplore.ieee.org/document/5281249/
Mahmoud Bayat
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 36
Grading comment
Thanks alot

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Morad Seif
2 hrs

agree  Saeed Zargarian: البته فکر کنم بهتر باشد به جای بی‌وقفه از معادل دقیق‌تری استفاده شود؛ چون بی‌وقفه معنای زمان را می‌رساند، در حالی که منظور جابجایی بین شبکه‌های مختلف بدون قطعی است.
16 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
تهیه حرکت پیوسته وار پذیره نویس


Explanation:
english persian icationary


molood goldar
Specializes in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 36