KudoZ home » English to Persian (Farsi) » General / Conversation / Greetings / Letters

no global knowledge is maintained within the swarm

Persian (Farsi) translation: در رباتیک ازدحامی (جمعی) هیچ انتقال دانش (اطلاعاتی) در مقیاس جهانی صورت نمی گیرد

16:13 Feb 12, 2018
English to Persian (Farsi) translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / expresion
English term or phrase: no global knowledge is maintained within the swarm
Traditionally, swarm robotic systems exclusively rely on local communication — e.g., between adjacent robots in a flocking mission —, and no global knowledge is maintained within the swarm
asal
Iran
Persian (Farsi) translation:در رباتیک ازدحامی (جمعی) هیچ انتقال دانش (اطلاعاتی) در مقیاس جهانی صورت نمی گیرد
Explanation:
منظور اینست که انتقال اطلاعات تنها به صورت محلی و بین رباط های مجاور صورت می گیرد نه با فاصله بسیار دور از یکدیگر

رباتیک ازدحامی=رباتیک جمعی=رباتیک گروهی
Selected response from:

MoradSeif
Iran
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5هیچ دانش/اطلاعات سراسری در ربات‌های اسوارم نگه‌داری نمی‌شود/باقی نمی‌ماند
Morteza Gholami
5در رباتیک ازدحامی (جمعی) هیچ انتقال دانش (اطلاعاتی) در مقیاس جهانی صورت نمی گیرد
MoradSeif
4در سیستم رُبات های چندگانه، اطلاعات همگانی نگهداری نمی شود
zoe-f


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
هیچ دانش/اطلاعات سراسری در ربات‌های اسوارم نگه‌داری نمی‌شود/باقی نمی‌ماند


Explanation:
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/هوش_ازدحامی

http://guilan.ac.ir/farhangi/طرح-آموزشی-ـ-پژوهشی-ربات-های-فو...

https://www.google.com/search?client=tablet-android-samsung&...

https://dictionary.abadis.ir/entofa/g/global-knowledge/

Morteza Gholami
Iran
Works in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 24

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
در رباتیک ازدحامی (جمعی) هیچ انتقال دانش (اطلاعاتی) در مقیاس جهانی صورت نمی گیرد


Explanation:
منظور اینست که انتقال اطلاعات تنها به صورت محلی و بین رباط های مجاور صورت می گیرد نه با فاصله بسیار دور از یکدیگر

رباتیک ازدحامی=رباتیک جمعی=رباتیک گروهی

MoradSeif
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 48
Grading comment
Thanks

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
در سیستم رُبات های چندگانه، اطلاعات همگانی نگهداری نمی شود


Explanation:
در اینجا
Global knowledge
.اشاره به اطلاعات همگانی مربوط به کلیه ربات های مشمول در یک سیستم چندگانه ربات ها می کند
به نکته زیر درباره
Swarm robotics
:توجه کنید
"Swarm robotics" is an approach to the coordination of multi-robot systems, which consist of large numbers of mostly simple physical robots.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Swarm_robotics
zoe-f
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Persian (Farsi)
PRO pts in category: 4