KudoZ home » English to Polish » Accounting

bank's premium

Polish translation: prowizja banku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bank's premium
Polish translation:prowizja banku
Entered by: Rafal Korycinski

12:11 Dec 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: bank's premium
any imbalance in capital contributions will incur an interest charge + bank's premium
pedrosz
prowizja banku
Explanation:
Tak mi się wydaje.
Bank pobiera opłaty na 2 sposoby:
- odsetki = koszt pieniądza
- prowizja = opłata jednorazowa za rozpatzrenie wniosku, udostępnienie linii kredytowej itp.

W tym przypadku, jeśli nie zostaną dokonane wpłaty na kapitał, wpłaty dokona bank, pobierając przy tym stosowne opłaty.
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4marża banku
Adam Lankamer
4prowizja banku
Rafal Korycinski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prowizja banku


Explanation:
Tak mi się wydaje.
Bank pobiera opłaty na 2 sposoby:
- odsetki = koszt pieniądza
- prowizja = opłata jednorazowa za rozpatzrenie wniosku, udostępnienie linii kredytowej itp.

W tym przypadku, jeśli nie zostaną dokonane wpłaty na kapitał, wpłaty dokona bank, pobierając przy tym stosowne opłaty.

Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76
Grading comment
Dzieki

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
marża banku


Explanation:
niedokonane (brakujące) wpłaty na kapitał rodzą zobowiązania odsetkowe naliczane wg stopy procentowej powiększonej o marżę banku

wg mnie o to tutaj chodzi

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 878