KudoZ home » English to Polish » Accounting

audit adjustments

Polish translation: może zalecenia/wnioski/uwagi pokontrolne ??


15:20 Dec 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / audit
English term or phrase: audit adjustments
Auditors propose audit adjustments where necessary
The company reviews proposed audit adjustments
Review the appropriateness of proposed audit adjustments with reference to local legislation
Update final statutory accounts for approved audits adjustments as necessary
delfik
Polish translation:może zalecenia/wnioski/uwagi pokontrolne ??
Explanation:
To właściwie powinny być recommendations, ale myślę, że w tym kontekście chodzi właśnie o zalecenia audytorów. Sugerują co należy zmienić/usprawnić, aby instytucja prawidłowo funkcjonowała.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 49 mins (2005-12-19 21:09:53 GMT)
--------------------------------------------------

...w tych 7-dmiu przypadkach, gdzie były zalecenia pokontrolne, tam jest pewien termin i w pierwszej kolejności pójdziemy do tych jednostek żeby sprawdzić czy zalecenia i błędy zostały naprawione.
http://66.249.93.104/search?q=cache:xGuJImSgSvIJ:miasto.choj...
Selected response from:

Magczer
Poland
Grading comment
Dzięki, rzeczywiście w tym kontekście zalecenia pokontrolne najbardziej pasowały chociaż działania pokontrolne i korygujące działania pokontrolne też na pewno w innych kontekstach będą bardzo przydatne. Dziekuję za wszystkie odpowiedzi.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4działania pokontrolne
Józef Kwasniak
4uzgodnienia pokontrolnerobwoj
4działania korygujące
Maciej Andrzejczak
3może zalecenia/wnioski/uwagi pokontrolne ??Magczer


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
działania korygujące


Explanation:
W razie odchyleń trzeba podjąć działania korygujące. Jest to system ogólnoświatowy.
... Należy przeprowadzić audyt opracowanego systemu HACCP. ...
www.umbrella.org.pl/doradztwo/haccp.asp - 32k -

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzgodnienia pokontrolne


Explanation:
audit to kontrola, rewizja ksiąg
adjustment to dopasowanie uzgodnienie wszystko według słownika terminologii prawniczej i ekonomicznej

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 21

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
może zalecenia/wnioski/uwagi pokontrolne ??


Explanation:
To właściwie powinny być recommendations, ale myślę, że w tym kontekście chodzi właśnie o zalecenia audytorów. Sugerują co należy zmienić/usprawnić, aby instytucja prawidłowo funkcjonowała.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 49 mins (2005-12-19 21:09:53 GMT)
--------------------------------------------------

...w tych 7-dmiu przypadkach, gdzie były zalecenia pokontrolne, tam jest pewien termin i w pierwszej kolejności pójdziemy do tych jednostek żeby sprawdzić czy zalecenia i błędy zostały naprawione.
http://66.249.93.104/search?q=cache:xGuJImSgSvIJ:miasto.choj...

Magczer
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dzięki, rzeczywiście w tym kontekście zalecenia pokontrolne najbardziej pasowały chociaż działania pokontrolne i korygujące działania pokontrolne też na pewno w innych kontekstach będą bardzo przydatne. Dziekuję za wszystkie odpowiedzi.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
działania pokontrolne


Explanation:
-

Józef Kwasniak
Native speaker of: Native in PolishPolish