PR-TAX ADJ

Polish translation: Lista płac - korekta podatkowa

English term or phrase:PR-TAX ADJ
Polish translation:Lista płac - korekta podatkowa
Entered by: moonika

11:40 Nov 19, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: PR-TAX ADJ
z pasku zarobków
moonika
Lista płac - korekta podatkowa
Explanation:
http://tinyurl.com/y35ad8
w tym linku masz te skróty - akurat PR-TAX jest wyjasnione, chyba na 1 pozycji
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Lista płac - korekta podatkowa
bartek
2przed opodatkowaniem
robwoj


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pr-tax adj
przed opodatkowaniem


Explanation:
pewnie jakieś odliczenia przed opodatkowaniem

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 21

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pr-tax adj
Lista płac - korekta podatkowa


Explanation:
http://tinyurl.com/y35ad8
w tym linku masz te skróty - akurat PR-TAX jest wyjasnione, chyba na 1 pozycji

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 343
Grading comment
dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
3 hrs