KudoZ home » English to Polish » Accounting

revenue is deferred

Polish translation: przychody przyszłych okresów

12:28 Nov 28, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: revenue is deferred
podaję kontekst
If the assessment of collectible amount of revenue is not possible the revenue is deferred until collection or at least up to the time the estimate of doubtful debts can be made
xxxbrabatka
Polish translation:przychody przyszłych okresów
Explanation:
xxx jest przychodem przyszłych okresów, zalicza się na poczet....

po tej linii trzeba całe zdanie zmienić
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przychody przyszłych okresów
Marek Daroszewski (MrMarDar)
2odroczony dochod
Agnieszka Gordon Ph.D.


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
odroczony dochod


Explanation:
propozycja bo nie wiem jak to po polsku fachowo
ponizej definicja

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2006-11-28 12:38:21 GMT)
--------------------------------------------------

dopoki nie nastapi spalata przez dluznikow (np tych co kupili od firmy na kredyt z platnoscia np za miesiac) nie liczy sie zyskow dotyczacych tej sprzedazy/uslugi jako zysk firmy


    Reference: http://www.investorwords.com/1368/deferred_revenue.html
Agnieszka Gordon Ph.D.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przychody przyszłych okresów


Explanation:
xxx jest przychodem przyszłych okresów, zalicza się na poczet....

po tej linii trzeba całe zdanie zmienić


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 120
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
2 hrs
  -> dzięki

agree  Roman Kozierkiewicz
1 day 23 hrs
  -> dzięki