KudoZ home » English to Polish » Accounting

capital gains deduction

Polish translation: wyłączenie zysków kapitałowych z podstawy opodatkowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:capital gains deduction
Polish translation:wyłączenie zysków kapitałowych z podstawy opodatkowania
Entered by: Magdalena Piłat

08:47 Aug 30, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / zeznanie podatkowe
English term or phrase: capital gains deduction
w zeznaniu podatkowym z Kanady:
"reduce this amount by any income for which you claimed a capital gains deduction"
Magdalena Piłat
Poland
wyłączenie zysków kapitałowych z podstawy opodatkowania
Explanation:
tak bym to zrozumiał
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyłączenie zysków kapitałowych z podstawy opodatkowania
Adam Lankamer
3 +1potrącenie zysków kapitałowych dla celów podatkowych
Jarosław Napierała


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
potrącenie zysków kapitałowych dla celów podatkowych


Explanation:
wg słownika p. Kozierkiewicza

Jarosław Napierała
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: moze być również "odliczenie"
1 hr
  -> :)

neutral  Polangmar: Na chłopski rozum coś tu nie tak - wychodzi, że cały zysk kapitałowy jest potrącany (czyli "idzie") na podatek.:)
10 hrs
  -> e tam ;)

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyłączenie zysków kapitałowych z podstawy opodatkowania


Explanation:
tak bym to zrozumiał

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 878