KudoZ home » English to Polish » Accounting

after minority interests

Polish translation: po uwzględnieniu udziałów mniejszościowych


23:56 Nov 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: after minority interests
Net income (after minority interests)

pozycja w rachunku zysków i strat

dziękuję
Amela
Polish translation:po uwzględnieniu udziałów mniejszościowych
Explanation:
zysk/strata z inwestycji mających charakter udziałów mniejszościowych, czyli przypadająca na spółkę część wyniku takich podmiotów uwzględniana jest w net income
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2po uwzględnieniu udziałów mniejszościowych
Adam Lankamer
4po odliczeniu udziałów mniejszościowych
Maciek Drobka


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
po uwzględnieniu udziałów mniejszościowych


Explanation:
zysk/strata z inwestycji mających charakter udziałów mniejszościowych, czyli przypadająca na spółkę część wyniku takich podmiotów uwzględniana jest w net income

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 878
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Nie kwestionuję tej odpowiedzi, ale co powiesz na podane przeze mnie przykłady?//Rozumiem. Z drugiej strony w Internecie nie znalazłem 'doliczenia/dodania udz. mniejszościowych', więc wciąż mnie to zastanawia...
2 hrs
  -> nasze odpowiedzi nie są absolutnie sprzeczne, a Twoje przykłady to potwierdzają, natomiast samo odliczenie wg mnie sugeruje, że z udziałów mniejszościowych pochodzą tylko straty - analogicznie doliczenie wskazywałoby na zyski - szukałem czegoś neutralnego

agree  chomsky
12 hrs

agree  Roman Kozierkiewicz
1 day6 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
po odliczeniu udziałów mniejszościowych


Explanation:
Przykłady: http://tinyurl.com/5q6hqj
http://tinyurl.com/6axk2t

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 69