KudoZ home » English to Polish » Accounting

jobbing production

Polish translation: niżej


16:25 Nov 16, 2013
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / koszty
English term or phrase: jobbing production
In jobbing production there is little or no repetition in design from previous orders.

pozdrawiam
xxxtranslator_k
Polish translation:niżej
Explanation:
nie zwężałbym tego pojęcia wyłącznie do akcydensów;
mamy tu raczej do czynienia z rodzajem różnicowania asortymentu w sensie bardziej ogólnym;
uogólniłbym do pojęcia:
- produkcji detali
- produkcji na zamówienie
- produkcji pojedynczej

http://en.wikipedia.org/wiki/Job_production
http://en.wikipedia.org/wiki/Methods_of_production

W bliskości znaczeniowej pozostają tzw. "krótkie serie", co rzecz jasna nie jest "jobbing production"
Selected response from:

xxxGeorge BuLah
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4niżejxxxGeorge BuLah
4produkcja akcydensowaPolangmar


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
produkcja akcydensowa


Explanation:
produkcja akcydensów

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2013-11-16 16:35:48 GMT)
--------------------------------------------------

Dłużej: produkcja materiałów akcydensowych.

Jeśli kontekstem jest drukarstwo, to może być "druk(owanie) akcydensów", "produkcja druków akcydensowych" itp.

A z tego pytania http://www.proz.com/kudoz/3460640 :-) widzę, że chyba chodzi o drukarstwo.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 426

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niżej


Explanation:
nie zwężałbym tego pojęcia wyłącznie do akcydensów;
mamy tu raczej do czynienia z rodzajem różnicowania asortymentu w sensie bardziej ogólnym;
uogólniłbym do pojęcia:
- produkcji detali
- produkcji na zamówienie
- produkcji pojedynczej

http://en.wikipedia.org/wiki/Job_production
http://en.wikipedia.org/wiki/Methods_of_production

W bliskości znaczeniowej pozostają tzw. "krótkie serie", co rzecz jasna nie jest "jobbing production"

xxxGeorge BuLah
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20