KudoZ home » English to Polish » Accounting

operating costing

Polish translation: kalkulacja kosztów operacyjnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:operating costing
Polish translation:kalkulacja kosztów operacyjnych
Entered by: Roman Kozierkiewicz

16:27 Nov 16, 2013
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / koszty
English term or phrase: operating costing
Operating costing is the way of calculating the cost of the provision of services.

pozdrawiam
xxxtranslator_k
kalkulacja kosztów operacyjnych
Explanation:
Procedura wyliczania i monitorowania dochodu w projektach l i Il osi
www.ncbir.pl/.../procedura_wyliczania_i_monitorowania_docho...
23 wrz 2012 - Kalkulacja kosztów operacyjnych projektu,. Metodyka wyliczenia dochodu w projekcie,. Sposób określenia wielkości dochodu przypadającego

--------------------------------------------------
Note added at   20 godz. (2013-11-17 12:49:48 GMT)
--------------------------------------------------

OPIS KALKULACJI ZORIENTOWANYCH ... - UKE
www.uke.gov.pl/files/?id_plik=13114
Koncepcja ta zakłada, że kalkulacja kosztów obok kosztów operacyjnych, amortyzacji skalkulowanej od bieżącej wartości środków trwałych i wartości.
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kalkulacja kosztów operacyjnychRoman Kozierkiewicz
3sporządzanie kosztorysu operacyjnego/kosztorysowanie operacyjne
Frank MacroJanus


Discussion entries: 4





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sporządzanie kosztorysu operacyjnego/kosztorysowanie operacyjne


Explanation:
This answer emphasizes the process.

Frank MacroJanus
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kalkulacja kosztów operacyjnych


Explanation:
Procedura wyliczania i monitorowania dochodu w projektach l i Il osi
www.ncbir.pl/.../procedura_wyliczania_i_monitorowania_docho...
23 wrz 2012 - Kalkulacja kosztów operacyjnych projektu,. Metodyka wyliczenia dochodu w projekcie,. Sposób określenia wielkości dochodu przypadającego

--------------------------------------------------
Note added at   20 godz. (2013-11-17 12:49:48 GMT)
--------------------------------------------------

OPIS KALKULACJI ZORIENTOWANYCH ... - UKE
www.uke.gov.pl/files/?id_plik=13114
Koncepcja ta zakłada, że kalkulacja kosztów obok kosztów operacyjnych, amortyzacji skalkulowanej od bieżącej wartości środków trwałych i wartości.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 670

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank MacroJanus: A super answer.
1 hr
  -> And supper support