KudoZ home » English to Polish » Accounting

offsetting contract

Polish translation: umowa kompensacyjna


12:05 Feb 13, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: offsetting contract
(b) when the ability to settle net in cash or another financial instrument, or by exchanging financial instruments, is not explicit in the terms of the contract, but the entity has a practice of settling similar contracts net in cash or another financial instrument or by exchanging financial instruments (whether with the counterparty, by entering into offsetting contracts or by selling the contract before its exercise or lapse);
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:umowa kompensacyjna
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-13 12:13:38 GMT)
--------------------------------------------------

w adekwatnej Ustawie jest mowa o kompensacji a nie o offsecie

... Umowa kompensacyjna z Lockheed Martin, dostawc± my¶liwców F-16 dla polskiej armii,
przewiduje, że ten lotniczy potentat ułatwi sprzedaż przynajmniej 100 ...
www.mielec.pl/aktual-wrzesien.html
w Mielcu jest to kompensacyjna

Sejm tez sie buntuje przeciwko offsetowi

Komisje nie zgodziły się na zmianę tytułu ustawy przez wprowadzenie do niego terminu offset. Zdaniem komisji odpowiednie jest pojęcie \"umowa kompensacyjna\".
www.kronika.sejm.gov.pl/kronika.2002/ text/par-27-1.php?par=1&srdt=5
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1umowa kompensacyjna
bartek
4umowa offsetowa
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa offsetowa


Explanation:
ostatnio modny termin

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 878

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
umowa kompensacyjna


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-13 12:13:38 GMT)
--------------------------------------------------

w adekwatnej Ustawie jest mowa o kompensacji a nie o offsecie

... Umowa kompensacyjna z Lockheed Martin, dostawc± my¶liwców F-16 dla polskiej armii,
przewiduje, że ten lotniczy potentat ułatwi sprzedaż przynajmniej 100 ...
www.mielec.pl/aktual-wrzesien.html
w Mielcu jest to kompensacyjna

Sejm tez sie buntuje przeciwko offsetowi

Komisje nie zgodziły się na zmianę tytułu ustawy przez wprowadzenie do niego terminu offset. Zdaniem komisji odpowiednie jest pojęcie \"umowa kompensacyjna\".
www.kronika.sejm.gov.pl/kronika.2002/ text/par-27-1.php?par=1&srdt=5

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 343
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
10 hrs