KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

advertising-driven model

Polish translation: bezpłatny dostęp dzięki finansowaniu (portalu/wyszukiwarki) z reklam


12:18 Nov 13, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Advertising / Public Relations
English term or phrase: advertising-driven model
Baidu noticed Chinese users’ comfort with a busier
screen and a free, advertising-driven model. It marketed itself
cleverly by placing its logos on ATMs throughout China
and was the fi rst search engine there to self-censor its servers, winning goodwill with the government.

nie umiem dopasować sensu to zdania: internauci woleli więcej informacji na stronie oraz darmowy ???
madziag
Polish translation:bezpłatny dostęp dzięki finansowaniu (portalu/wyszukiwarki) z reklam
Explanation:
Nie wprost.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-11-13 12:22:03 GMT)
--------------------------------------------------

dokładniej mówi się o 'modelu opartym na reklamach/bazującym na reklamach', ale tutaj chyba lepiej napisać bardziej opisowo
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2model (finansowania) oparty na wpływach z reklamy
inmb
3 +2bezpłatny dostęp dzięki finansowaniu (portalu/wyszukiwarki) z reklam
Maciek Drobka
4model oparty na prezentacji reklam
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
model oparty na prezentacji reklam


Explanation:
chodzi chyba o to, że reklamy pozwalały na "bezpłatność" serwisu

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 71

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
free, advertising-driven model
bezpłatny dostęp dzięki finansowaniu (portalu/wyszukiwarki) z reklam


Explanation:
Nie wprost.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-11-13 12:22:03 GMT)
--------------------------------------------------

dokładniej mówi się o 'modelu opartym na reklamach/bazującym na reklamach', ale tutaj chyba lepiej napisać bardziej opisowo

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
4 hrs
  -> dziękuję

agree  Polangmar: bezpłatny dostęp/system oparty/bazujący na reklamach
1 day13 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
model (finansowania) oparty na wpływach z reklamy


Explanation:
Zazwyczaj spotykałem się z takim określeniem.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22na+wp%C5%82ywach+z+re...
inmb
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
3 hrs
  -> dzięki!

agree  Polangmar: bezpłatny dostęp/system oparty/bazujący na wpływach z reklam
1 day12 hrs