KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

cooler than cool

Polish translation: zimniej się nie da


21:05 Dec 16, 2010
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: cooler than cool
W opisie maszynki do lodów:
Cooler than cool!
The new Krups ice-cream maker has it all.
MagDol
Poland
Polish translation:zimniej się nie da
Explanation:
jak w dyskusji
Selected response from:

Kamil Budziarz
Poland
Grading comment
Dziękuję. Ta odpowiedź najbardziej mi pasuje. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zimniej się nie da
Kamil Budziarz
3bardziej lodowate od lodowp_t


Discussion entries: 11





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zimniej się nie da


Explanation:
jak w dyskusji

Kamil Budziarz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję. Ta odpowiedź najbardziej mi pasuje. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon: Kulniejszy niż kulowy. Lody w coolkach. :)
1 hr
  -> dziękuję :)

agree  Malwina Chełminiak: Lepiej się nie da ;)
11 hrs
  -> dziękuję :)

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bardziej lodowate od lodow


Explanation:
bardziej lodowate niz lody

p_t
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8