KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

that’s not just smart, it’s visibly smart

Polish translation: inteligentny, od razu widać


11:44 Dec 27, 2010
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: that’s not just smart, it’s visibly smart
teksty reklamowe o notebookach.

Przed tym zdaniem pojawiają się w różnych kontekstach słowa: procesor (ze taki inteligentny, bo przełącza seamlessly z 2D na 3D), technologia
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:inteligentny, od razu widać
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Ewa Dabrowska
United Kingdom
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4inteligentny, od razu widać
Ewa Dabrowska
3nie tylko inteligentny, wizualnie / naocznie / wzrokowo inteligentny
geopiet
3ewidentnie inteligentny
Jerzy Matwiejczuk
3jest nie tylko inteligentny - to jeszcze widać!
Rafal Piotrowski
3nie jest p o p r o s t u inteligentny, jest w y r a ź n i e inteligentyPiotr Lipiec


Discussion entries: 3





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jest nie tylko inteligentny - to jeszcze widać!


Explanation:
Propozycja na początek :-)

Rafal Piotrowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nie jest p o p r o s t u inteligentny, jest w y r a ź n i e inteligenty


Explanation:
propozycja:)

Piotr Lipiec
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
inteligentny, od razu widać


Explanation:
propozycja

Ewa Dabrowska
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Lipiec: fajne:)
24 mins

agree  maciejm
32 mins

agree  Grzegorz Mysiński
41 mins

agree  kterelak
48 mins

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ewidentnie inteligentny


Explanation:
YAP

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nie tylko inteligentny, wizualnie / naocznie / wzrokowo inteligentny


Explanation:
taki inteligentny, bo przełącza seamlessly z 2D na 3D

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32