KudoZ home » English to Polish » Aerospace / Aviation / Space

ambient inside temperature

Polish translation: temperatura wewnêtrzna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ambient inside temperature
Polish translation:temperatura wewnêtrzna
Entered by: Rafal Korycinski

14:22 Dec 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / technical specifications
English term or phrase: ambient inside temperature
Kontekst:

This section defines the environmental requirements applicable to XXXX.
* Environmental Conditions Indoors, temperature, humidity
XXXXX shall function without degradation under the following environmental conditions :
- ***ambient inside temperature***, from 0 C up to 35 C,
- relative humidity for the above temperature ranges, 20% to 80% non-condensing with a maximum change rate of 10%/h.

Do tej pory wydawało mi się, że ambient temperature to temperatura otoczenia, czyli zewnętrzna. A to tutaj, to co jest? Wewnętrzna temperatura otoczenia???
Rafal Korycinski
Poland
temperatura w pomieszczeniu; temperatura wewnętrzna
Explanation:
IMO autor napisał o jeden wyraz za dużo i "ambient" jest zbędne
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4temperatura w pomieszczeniu; temperatura wewnętrzna
Andrzej Mierzejewski
4temperatura otoczenia we wnętrzu
Joanna Rączka


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
temperatura otoczenia we wnętrzu


Explanation:
IMO - w pomieszczeniu też jest temperatura otoczenia. A na zewnątrz - może być zimniej lub cieplej - jak wyjdziemy to tam będzie otoczenie.

Joanna Rączka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
temperatura w pomieszczeniu; temperatura wewnętrzna


Explanation:
IMO autor napisał o jeden wyraz za dużo i "ambient" jest zbędne

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 85
Grading comment
Dziękuję bardzo :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barwin: temperatura (panująca) w pomieszczeniu
42 mins

agree  Michał Wiśniewski: prawda że jeden wyraz za dużo, bo ambient często znaczy temperatura pokojowa - ok. 18 stopni - np. ambient products to takie co w supermarkecie nie są w lodówce
1 hr

agree  atche84: chodzi o temperature w zamknietych pomieszczeniach (inside/indoors), czyli szopa niedopuszczalna
2 hrs

agree  mrall: dokladnie: temp. atmosfery w pomieszczeniu - dosc dziwne te wartosci
6 hrs