KudoZ home » English to Polish » Aerospace / Aviation / Space

AOPA

Polish translation: Towarzystwo Lotnicze Prywatnych Wlascicieli Samolotow i Pilotow


18:39 Jan 10, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / aviation
English term or phrase: AOPA
an aviation acronym. Can you suggest a translation into Polish, please?
Piotr
Polish translation:Towarzystwo Lotnicze Prywatnych Wlascicieli Samolotow i Pilotow
Explanation:
Towarzystwo Lotnicze
OR
Towarzystwo Lotnicze Prywatnych Wlascicieli Samolotow i Pilotow

"POLAND INFORMATION
A000207 AOPA POLAND (Krajowe Towarzystwo Lotnicze) "
http://www.aopa.ch/xaopinpl.htm#ALL

"... Krajowe Towarzystwo Lotnicze, zrzeszaj?ce prywatnych w?a?cicieli samolotów i
pilotów, domaga si? od MTiGM zmiany przygotowanego projektu lotniczego. Ma ... "
www.plar.atb.pl/opinia1.htm

Selected response from:

ponar
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Towarzystwo Lotnicze Prywatnych Wlascicieli Samolotow i Pilotowponar
4Stowarzyszenie Pilotów i Wła¶cicieli Samolotów
Piotr Turski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Stowarzyszenie Pilotów i Wła¶cicieli Samolotów


Explanation:
Aircraft Owners and Pilots Association - odwróciłem kolejno¶ć, żeby nie zabrzmiało dwuznacznie. Poza tym można by zamiast "Samolotów" dać "Statków Powietrznych", ale czy to ma sens?


    Reference: http://www.aopa.org/
Piotr Turski
Poland
Native speaker of: Polish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Towarzystwo Lotnicze Prywatnych Wlascicieli Samolotow i Pilotow


Explanation:
Towarzystwo Lotnicze
OR
Towarzystwo Lotnicze Prywatnych Wlascicieli Samolotow i Pilotow

"POLAND INFORMATION
A000207 AOPA POLAND (Krajowe Towarzystwo Lotnicze) "
http://www.aopa.ch/xaopinpl.htm#ALL

"... Krajowe Towarzystwo Lotnicze, zrzeszaj?ce prywatnych w?a?cicieli samolotów i
pilotów, domaga si? od MTiGM zmiany przygotowanego projektu lotniczego. Ma ... "
www.plar.atb.pl/opinia1.htm



ponar
Grading comment
Thanks