military beacon detected at coordinates 9 by 12 by 16.

Polish translation: boja wojskowa wykryta na współrzędnych 9, 12, 16

05:53 Oct 16, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / Sci-Fi film
English term or phrase: military beacon detected at coordinates 9 by 12 by 16.
Chodzi mi o cale wyrazenie. Boja wojskowa? I jak sie wlasciwie opisuje polozenie za pomoca wspolrzednych? O/przy wspolrzednych?
magry
Polish translation:boja wojskowa wykryta na współrzędnych 9, 12, 16
Explanation:
Nie jest to może precyzyjne określenie techniczne, ale taki jest żargon SF...

Jesteśmy na współrzędnych - Jande Tor poinformował Picarda, który właśnie wszedł na mostek.
http://www.trek.pl/forum/lofiversion/index.php/t768.html
"Witamy i zapraszamy. Możecie wylądować na współrzędnych..." i tu następował ciąg liczb.
http://sm.rac.pl/old/strefa/arts/s31012.html
Źródło sejsmiczne było umiejscowione na współrzędnych: 27.095 N, 71.752
E, czyli 8 kilometrów od miejsca próby z 1974 roku.
http://www.atominfo.org/raporty/indie/
Położone jest 11 km na zachód od Krakowa, na wysokości 241 m. n.p.m., na współrzędnych geograficznych 50°06' szerokości geograficznej N i 19°48' długości geograficznej E.
http://krakow.zaprasza.net/b/lot/lotnisko.html
Selected response from:

Jaroslaw Michalak
Poland
Grading comment
dzieki!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4boja/latarnia
maciejm
3boja wojskowa wykryta na współrzędnych 9, 12, 16
Jaroslaw Michalak


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
boja wojskowa wykryta na współrzędnych 9, 12, 16


Explanation:
Nie jest to może precyzyjne określenie techniczne, ale taki jest żargon SF...

Jesteśmy na współrzędnych - Jande Tor poinformował Picarda, który właśnie wszedł na mostek.
http://www.trek.pl/forum/lofiversion/index.php/t768.html
"Witamy i zapraszamy. Możecie wylądować na współrzędnych..." i tu następował ciąg liczb.
http://sm.rac.pl/old/strefa/arts/s31012.html
Źródło sejsmiczne było umiejscowione na współrzędnych: 27.095 N, 71.752
E, czyli 8 kilometrów od miejsca próby z 1974 roku.
http://www.atominfo.org/raporty/indie/
Położone jest 11 km na zachód od Krakowa, na wysokości 241 m. n.p.m., na współrzędnych geograficznych 50°06' szerokości geograficznej N i 19°48' długości geograficznej E.
http://krakow.zaprasza.net/b/lot/lotnisko.html


Jaroslaw Michalak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dzieki!!!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
boja/latarnia


Explanation:
Jeżeli to ta boja ratunkowa z wczorajszego pytania, to rzeczywiście "boja", ale jeżeli znak nawigacyjny, to "latarnia" - nie będę pisał "radiolatarnia", jak to się naprawdę nazywa, bo faktycznie sygnały w SF mogą być jakie sobie tylko autor wymyśli.
M

maciejm
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 331




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search