KudoZ home » English to Polish » Agriculture

finisher

Polish translation: tucznik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:finisher
Polish translation:tucznik
Entered by: Robert Pranagal

08:08 Mar 14, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / agriculture
English term or phrase: finisher
Grupa wagowa lub wiekowa świń (Finisher pigs are in the 32 kgs to 80 kgs liveweight category)
kingusia
Poland
tucznik 30-80kg
Explanation:

Wybrana przez Ciebie grupa towarów : /Żywiec wieprzowy

Podgrupy towarowe :
Towary

Żywiec wieprzowy
Tucznik 67-100 kg klasa E ;Tucznik 67-100 kg klasa O ; Tucznik 67-100 kg klasa P ; Tucznik 67-100 kg klasa R ; Tucznik 67-100 kg klasa U ;Tucznik < 67 kg ;Tucznik > 100 kg ; Maciory 140-200 kg ; Maciory > 200 kg ; Tucznik 120-130 kg ;Tucznik 130-140 kg ; Tucznik 90-120 kg






Selected response from:

Robert Pranagal
Grading comment
Zgadzam się, że genialne.
K.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tucznik 30-80kg
Robert Pranagal
4mieszanka finiszerEWKA


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mieszanka finiszer


Explanation:
wiem, ze jest taki rodzaj paszy
moze chodzi o swinie karmione taka mieszanka?
:)

EWKA
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tucznik 30-80kg


Explanation:

Wybrana przez Ciebie grupa towarów : /Żywiec wieprzowy

Podgrupy towarowe :
Towary

Żywiec wieprzowy
Tucznik 67-100 kg klasa E ;Tucznik 67-100 kg klasa O ; Tucznik 67-100 kg klasa P ; Tucznik 67-100 kg klasa R ; Tucznik 67-100 kg klasa U ;Tucznik < 67 kg ;Tucznik > 100 kg ; Maciory 140-200 kg ; Maciory > 200 kg ; Tucznik 120-130 kg ;Tucznik 130-140 kg ; Tucznik 90-120 kg








Robert Pranagal
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Zgadzam się, że genialne.
K.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: great! (a skąd Ty to wiesz?)
27 mins
  -> jestem rolnikiem!!!

agree  Araksia Sarkisian: Teraz to są rolnicy!!!...lol
11 hrs
  -> Polak potrafi...

agree  Jakub Szacki: chapeau bas
1 day8 hrs