Feed mill

Polish translation: rozdrabniacz do pasz, śrutownik

English term or phrase:Feed mill
Polish translation:rozdrabniacz do pasz, śrutownik
Entered by: Alina Mroczek

15:08 Nov 28, 2006
English to Polish translations [PRO]
Agriculture
English term or phrase: Feed mill
Obok tuczarni i rzeźni na farmie świń zostanie zainstalowana/y również feed mill.

Myślę o rozdrabniarce do karmy, ale nie mam pewności...
Alina Mroczek
rozdrabniacz do pasz, śrutownik
Explanation:
Tako rzecze słownik naukowo-techniczny WNT
Selected response from:

Agnieszka Zmuda
Poland
Grading comment
Dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2mieszalnia pasz
IwonaASzymaniak
4młyn paszowy
SlawekW
4rozdrabniacz do pasz, śrutownik
Agnieszka Zmuda


Discussion entries: 4





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
feed mill
rozdrabniacz do pasz, śrutownik


Explanation:
Tako rzecze słownik naukowo-techniczny WNT

Agnieszka Zmuda
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Rozwarzewska: zdecydowanie!
3 hrs
  -> dzięki :)

disagree  IwonaASzymaniak: Przykro mi, ale to nie jest właściwa odpowiedź. Wyjaśnienia powyżej i w arbitrażu
11 days
  -> Odpowiedź również w arbitrażu

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
feed mill
młyn paszowy


Explanation:
http://tinyurl.com/u3npn

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-11-28 15:21:40 GMT)
--------------------------------------------------

karma raczej dla zwierząt domowych (pets), dla inwentarza pasza...

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2006-11-28 15:29:11 GMT)
--------------------------------------------------

kontekst wskazywalby, ze to raczej cos wiekszego do rozrabniacza, jakies zabudowania etc.

SlawekW
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
feed mill
mieszalnia pasz


Explanation:
ja prawie nigdy nie używam 5, gdy mam zaznaczyć stopień pewności
jeśli mały to mieszalnik pasz

tak mówi moje doświadczenie

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: ja raz użyłem, niechcący mi sie klikło....:)
5 mins
  -> dziękuję :)

agree  pidzej
11 days
  -> dziękuję :)