KudoZ home » English to Polish » Agriculture

Canadian Adaptation and Rural Development (CARD)

Polish translation: Kanadyjski Fundusz ds. Adaptacji i Rozwoju Obszarów Wiejskich (CARD)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Canadian Adaptation and Rural Development (CARD)
Polish translation:Kanadyjski Fundusz ds. Adaptacji i Rozwoju Obszarów Wiejskich (CARD)
Entered by: literary

07:45 Sep 6, 2011
English to Polish translations [PRO]
Science - Agriculture
English term or phrase: Canadian Adaptation and Rural Development (CARD)
the Canadian Adaptation and Rural Development (CARD) fund of Agriculture and Agri-Food Canada.
literary
kanadyjski Fundusz ds. Adaptacji i Rozwoju Wsi (card)
Explanation:
prop

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2011-09-06 12:13:31 GMT)
--------------------------------------------------

@asker: tak, Kanadyjski, sorry :)

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2011-09-06 12:14:13 GMT)
--------------------------------------------------

i CARD
Selected response from:

akkek
United Kingdom
Grading comment
OK, z poprawką Polangmara
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Adaptacja i Rozwój Wsi KanadyjskichPolangmar
3kanadyjski Fundusz ds. Adaptacji i Rozwoju Wsi (card)
akkek


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
canadian adaptation and rural development (card)
kanadyjski Fundusz ds. Adaptacji i Rozwoju Wsi (card)


Explanation:
prop

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2011-09-06 12:13:31 GMT)
--------------------------------------------------

@asker: tak, Kanadyjski, sorry :)

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2011-09-06 12:14:13 GMT)
--------------------------------------------------

i CARD

akkek
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
OK, z poprawką Polangmara
Notes to answerer
Asker: Kanadyjskiego Funduszu ds. Adaptacji i Rozwoju Wsi (CARD) ?


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
canadian adaptation and rural development (card)
Adaptacja i Rozwój Wsi Kanadyjskich


Explanation:
Canadian Adaptation and Rural Development fund - fundusz/Fundusz Adaptacji i Rozwoju Wsi Kanadyjskich

Ten kanadyjski fundusz nie wspiera wsi na całym świecie, lecz tylko w Kanadzie, więc przetłumaczyłbym to dosłownie - CARD często występuje bez "fund": http://tinyurl.com/3qn9yxl

--------------------------------------------------
Note added at 2 days6 hrs (2011-09-08 14:13:42 GMT)
--------------------------------------------------

Można wybrnąć tak: Adaptacja i Rozwój Kanadyjskich Obszarów Wiejskich

Adaptacja to pewnie przystosowanie do aktualnych wymogów rynkowych, społecznych itp.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 193
Notes to answerer
Asker: tylko czy w Kanadzie są typowe wsie? raczej farmy i co znaczyłaby ta adaptacja?

Asker: zgoda, "rural development" to "rozwój obszarów wiejskich" (w terminologii UE zwłaszcza); ale "Kanadyjski" pasuje mi na początku nazwy