KudoZ home » English to Polish » Art, Arts & Crafts, Painting

propriety

Polish translation: obyczajność


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:propriety
Polish translation:obyczajność
Entered by: Malgorzata Kazmierczak

01:46 Sep 27, 2011
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting / Contemporary Art
English term or phrase: propriety
Tekst dotyczy mitu otaczajacego artyste oraz ogolnie roli mitu w kulturze. Cale zdanie: As all myths do, Rudolf Schwarzkogler’s tells a story of propriety.

Na razie mam "moralnosc", ale moze jest jakies lepsze slowo w tym kontekscie? Artykul jest naukowy.
Malgorzata Kazmierczak
obyczajność
Explanation:
słowo może trochę przestarzałe, ale w kontekście mitów i w kontekscie naukowym pasujące! Poza tym fajnie brzmi:

".....to historia/przypowieść o obyczajności" :)
Selected response from:

Edyta Grozowska
Poland
Grading comment
Tak poszlo. Dzieki. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dobre obyczaje/konwenanse
annabc
4obyczajność
Edyta Grozowska


Discussion entries: 3





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obyczajność


Explanation:
słowo może trochę przestarzałe, ale w kontekście mitów i w kontekscie naukowym pasujące! Poza tym fajnie brzmi:

".....to historia/przypowieść o obyczajności" :)


Edyta Grozowska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tak poszlo. Dzieki. :)

3 days 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dobre obyczaje/konwenanse


Explanation:
propozycja
"historia dobrych obyczajów/historia konwenansów"

annabc
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20