KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

he's been reassigned.

Polish translation: zostal przeniesiony na inne stanowisko


12:06 Oct 29, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: he's been reassigned.
He's been reassigned (on the job). There is no replacement yet. (Nie ma jeszcze nastepcy)
Ivona
United States
Polish translation:zostal przeniesiony na inne stanowisko
Explanation:
zostal przeniesiony na inne stanowisko

"... W Poznaniu zosta? niedawno przeniesiony na inne stanowisko szef Wydzia?u Ksi?g
Wieczystych i jego sekretariat. Kolejki po wypisy z ksi?g s? tak d?ugie ... "
mateusz.logon.bydgoszcz.pl/wdrodze/nr332/10-wdr.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zostal przeniesiony na inne stanowiskoponar
4przywrócono go na (dotychczasowe) stanowisko (pracy)
Robert Pranagal


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przywrócono go na (dotychczasowe) stanowisko (pracy)


Explanation:
przywrócono go na (dotychczasowe) stanowisko (pracy)

Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zostal przeniesiony na inne stanowisko


Explanation:
zostal przeniesiony na inne stanowisko

"... W Poznaniu zosta? niedawno przeniesiony na inne stanowisko szef Wydzia?u Ksi?g
Wieczystych i jego sekretariat. Kolejki po wypisy z ksi?g s? tak d?ugie ... "
mateusz.logon.bydgoszcz.pl/wdrodze/nr332/10-wdr.htm

ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thanks