KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

ground exec

Polish translation: szef sztabu jednostki wojsk ladowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ground exec
Polish translation:szef sztabu jednostki wojsk ladowych
Entered by: Ana Hermida

11:49 Nov 11, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: ground exec
ground exec
Ivona
United States
szef sztabu jednostki wojsk ladowych
Explanation:
Jezeli exec = executive officer (XO), to pierwszy slownik mowi:

XO = szef sztabu jednostki

zas drugi slownik mowi: oficer pelniacy obowiazki

ground forces = wojska ladowe

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thank you, Jacek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szef sztabu jednostki wojsk ladowychJacek Krankowski
4oficer wykonawczy sluzb naziemnych
Natalie
4uzupelnienie
Krzysztof
4cwiczenia/manewry l±dowe
Krzysztof


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cwiczenia/manewry l±dowe


Explanation:
wojskowe zadanie szkoleniowe wykonaywane na l±dzie

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzupelnienie


Explanation:
chyba ze tutaj exec jest skrotem od executive to nie mam racji

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oficer wykonawczy sluzb naziemnych


Explanation:
AIRSHOW.PL
... są przez jednomyślne głosowanie. Personel naziemny wybierany jest, przez aktualnych ... John
C. Stennis, jako oficer wykonawczy w dywizjonie VFA-136 ...
www.airshow.pl/akr_blu_oz.htm

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szef sztabu jednostki wojsk ladowych


Explanation:
Jezeli exec = executive officer (XO), to pierwszy slownik mowi:

XO = szef sztabu jednostki

zas drugi slownik mowi: oficer pelniacy obowiazki

ground forces = wojska ladowe

JK


    Slownik terminow militarnych, Collin
    Slownik wojskowy, Harald/Bellona
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thank you, Jacek!