KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

4-engine plane

Polish translation: samolot czterosilnikowy


11:57 Nov 11, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: 4-engine plane
4-engine plane
Ivona
United States
Polish translation:samolot czterosilnikowy
Explanation:

Czterosilnikowy ciężki samolot bombowy dalekiego zasięgu. Projekt.
(http://www.samoloty.ip.pl/str290.htm)

Junkers Ju-287 - Czterosilnikowy samolot liniowy z napedem odrzutowym. Po wojnie dalsza jego budowe i proby w locie prowadzili rosjanie.
(http://www.ruprecht.3d.pl/lista.htm)


Selected response from:

Robert Pranagal
Grading comment
thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5samolot 4-silnikowy
Natalie
5samolot czterosilnikowy
Robert Pranagal
4samolot czterosilnikowy / czterosilnikowiecJacek Krankowski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
samolot 4-silnikowy


Explanation:
--

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
samolot czterosilnikowy


Explanation:

Czterosilnikowy ciężki samolot bombowy dalekiego zasięgu. Projekt.
(http://www.samoloty.ip.pl/str290.htm)

Junkers Ju-287 - Czterosilnikowy samolot liniowy z napedem odrzutowym. Po wojnie dalsza jego budowe i proby w locie prowadzili rosjanie.
(http://www.ruprecht.3d.pl/lista.htm)




Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167
Grading comment
thank you.

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
samolot czterosilnikowy / czterosilnikowiec


Explanation:
www.samoloty.ip.pl/str043.htm

www.elknet.pl/dartym/lanc/lanc_.htm

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960