KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

We haven't penetrated the concrete in those subpens

Polish translation: Nie udalo nam sie przebic przez beton tamtych ukryc dla okretow podwodnych.


11:11 Nov 13, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: We haven't penetrated the concrete in those subpens
We haven't penetrated the concrete in those subpens.
Ivona
United States
Polish translation:Nie udalo nam sie przebic przez beton tamtych ukryc dla okretow podwodnych.
Explanation:
Nie udalo nam sie przebic betonu (przez beton) tamtych ukryc dla okretow podwodnych.
OR
Nie udalo nam sie zniszczyc betonu tamtych ukryc dla okretow podwodnych.
OR
Nie zniszczylismy/przebilismy betonu...

penetrate=sl.wojsk. przeniknac, przebic, wcisnac sie
subpens=ukrycia dla okretow podwodnych
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Nie udalo nam sie przebic przez beton tamtych ukryc dla okretow podwodnych.ponar
4Nie przeniknelismy betonu w tamtych podpiórach.lukaszb


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie przeniknelismy betonu w tamtych podpiórach.


Explanation:
We haven't penetrated = Nie przeniknelismy.

concrete = beton(u).

in those subpens = w tamtych podpiórach.

lukaszb
United States

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Hanna Burdon: What's "podpióra"?
17 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Nie udalo nam sie przebic przez beton tamtych ukryc dla okretow podwodnych.


Explanation:
Nie udalo nam sie przebic betonu (przez beton) tamtych ukryc dla okretow podwodnych.
OR
Nie udalo nam sie zniszczyc betonu tamtych ukryc dla okretow podwodnych.
OR
Nie zniszczylismy/przebilismy betonu...

penetrate=sl.wojsk. przeniknac, przebic, wcisnac sie
subpens=ukrycia dla okretow podwodnych

ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thanks.