KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Work out a reassignment of quarters

Polish translation: opracowanie rozpiski/przydziału kwater


12:17 Nov 13, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Work out a reassignment of quarters
Work out a reassignment of quarters so every man has a new roommate.
Ivona
United States
Polish translation:opracowanie rozpiski/przydziału kwater
Explanation:
Polecenie przygotowania rozdziału kwater pomiędzy poszczególnych czlonków oddzialu, tak aby każdy miał nowego (jak to sie brzydko mowi) wspólspacza w pokoju ;))
Selected response from:

Krzysztof
Poland
Grading comment
Thank you v. much.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5opracowanie rozpiski/przydziału kwaterlukaszb
4opracowanie rozpiski/przydziału kwater
Krzysztof


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opracowanie rozpiski/przydziału kwater


Explanation:
Polecenie przygotowania rozdziału kwater pomiędzy poszczególnych czlonków oddzialu, tak aby każdy miał nowego (jak to sie brzydko mowi) wspólspacza w pokoju ;))

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782
Grading comment
Thank you v. much.

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
opracowanie rozpiski/przydziału kwater


Explanation:
Polecenie przygotowania rozdziału kwater pomiędzy poszczególnych czlonków oddzialu, tak aby każdy miał nowego współlokatora.

Word "wspolspacz" doesn't really exist in Polish language. The more proper word is "współlokator".

lukaszb
United States