KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

The whole ground echelon was some place on this one.

Polish translation: Cały rzut...


12:34 Nov 13, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: The whole ground echelon was some place on this one.
The whole ground echelon
was some place on this one.
Ivona
United States
Polish translation:Cały rzut...
Explanation:
ground echelon - rzut l±dowy

czę¶c obslugi jednostki lotniczej przmeieszczajaca sie do miejsca stacjonowania [nowego] droga l±dow±, w przeciwieństwie do tzw. rzutu lotniczego, który przemieszcza się smaolotami.
Selected response from:

Krzysztof
Poland
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rzut kolowyjacek komuda
4Cały rzut...
Krzysztof
4Cały rzut...
Krzysztof


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cały rzut...


Explanation:
ground echelon - rzut l±dowy

czę¶c obslugi jednostki lotniczej przmeieszczajaca sie do miejsca stacjonowania [nowego] droga l±dow±, w przeciwieństwie do tzw. rzutu lotniczego, który przemieszcza się smaolotami.

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782
Grading comment
Thanks.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cały rzut...


Explanation:
ground echelon - rzut l±dowy

czę¶c obslugi jednostki lotniczej przmeieszczajaca sie do miejsca stacjonowania [nowego] droga l±dow±, w przeciwieństwie do tzw. rzutu lotniczego, który przemieszcza się smaolotami.

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rzut kolowy


Explanation:
'ladowy' brzmi dziwnie.

jacek komuda
PRO pts in pair: 12