KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

People bring their dates to the dance.

Polish translation: Wszyscy przychodza w parach na tance. OR...


15:16 Nov 18, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: People bring their dates to the dance.
People bring their dates
Ivona
United States
Polish translation:Wszyscy przychodza w parach na tance. OR...
Explanation:
Informal:
Wszyscy przychodza "sparowani" na tance.
Wszyscy przychodza w parach na tance.
OR
Wszyscy przyprowadzaja kogos na zabawe taneczna.
Wszyscy przychodza z dziewczyna albo chlopakiem na zabawe/impreze taneczna.
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Wszyscy przychodza w parach na tance. OR...ponar
5Ludzie przyprowadzaja swoich partnerow do tanca
Teresa Goscinska
4ludzie zabierają swe pary na tańce
leff


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ludzie zabierają swe pary na tańce


Explanation:
English noun 'date' for person hasn't good equivalent in Polish

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Ludzie przyprowadzaja swoich partnerow do tanca


Explanation:
Mowi sie: Przyprowadz swoja partnerke/a
do tanca


Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Wszyscy przychodza w parach na tance. OR...


Explanation:
Informal:
Wszyscy przychodza "sparowani" na tance.
Wszyscy przychodza w parach na tance.
OR
Wszyscy przyprowadzaja kogos na zabawe taneczna.
Wszyscy przychodza z dziewczyna albo chlopakiem na zabawe/impreze taneczna.

ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thanks.