KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Don't glorify your refusal on philosophical grounds

Polish translation: Nie usprawiedliwiaj swojej odmowy...


11:52 Nov 25, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Don't glorify your refusal on philosophical grounds
Don't glorify your refusal
on philosophical grounds.
Ivona
United States
Polish translation:Nie usprawiedliwiaj swojej odmowy...
Explanation:
Nie usprawiedliwiaj swojej odmowy na podlozach/powodach natury filozoficznej.

Co znaczy tyle co nie madrz sie za bardzo, tylko powiedz prawde:)))
Selected response from:

Ania Chanowska
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nie upiekszaj swojej odmowy w oparciu o filozoficzne przyczyny
Lota
4Nie usprawiedliwiaj swojej odmowy...Ania Chanowska
4nie uciekaj się do argumentów filozoficznych aby gloryfikować swoj± odmowę
Jakub Szacki


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie uciekaj się do argumentów filozoficznych aby gloryfikować swoj± odmowę


Explanation:
trudno miec pewnosc co do "gloryfikacji bez szerszego kontekstu

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie usprawiedliwiaj swojej odmowy...


Explanation:
Nie usprawiedliwiaj swojej odmowy na podlozach/powodach natury filozoficznej.

Co znaczy tyle co nie madrz sie za bardzo, tylko powiedz prawde:)))

Ania Chanowska
PRO pts in pair: 44
Grading comment
Thanks.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nie upiekszaj swojej odmowy w oparciu o filozoficzne przyczyny


Explanation:
I am not sure of "gloryfikowac" is
not appropriate. seems too uncommon to me.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817