KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

It's like your IQ is in remission.

Polish translation: Chyba IQ ci sie cofnelo OR: Chyba spadl ci iloraz inteligencji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:It's like your IQ is in remission.
Polish translation:Chyba IQ ci sie cofnelo OR: Chyba spadl ci iloraz inteligencji
Entered by: Ana Hermida

12:47 Nov 25, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: It's like your IQ is in remission.
It's like your IQ is in remission.
Ivona
United States
Chyba IQ ci sie cofnelo OR: Chyba spadl ci iloraz inteligencji
Explanation:
Dobrze byloby oddac humor sytuacji, w ktorej uzyte jest - przynajmniej dla mnie - sformulowanie medyczne, tak jakby rozmowca cierpial kiedys na chorobe pt. IQ, ale oto przyszla remisja.

Poza tym, w przypadku - jesli sie nie myle - 93% Polakow, ktorzy nie maja ukonczonych studiow wyzszych, bylbym troche ostrozny z tym IQ, zastepujac go, w miare potrzeb np.:

Chyba spadl ci iloraz inteligencji

Pozdrawiam,

Jacek
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Tak jakby Twoja aktywnosc umyslu jest przytepiona. ORponar
4Chyba IQ ci sie cofnelo OR: Chyba spadl ci iloraz inteligencjiJacek Krankowski
4Zdaje się, ze Twoje IQ się zmniejszylo
Jakub Szacki
4To jakby IQ ci się zmniejszyło.
Robert Pranagal
4To jest w zaniku, podobnie jak twoja inteligencja
leff


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
To jest w zaniku, podobnie jak twoja inteligencja


Explanation:
;-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
To jakby IQ ci się zmniejszyło.


Explanation:
To jakby IQ ci się zmniejszyło.


Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zdaje się, ze Twoje IQ się zmniejszylo


Explanation:
to dosc podobne do poprzedniej propozycji, przepraszam.

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Tak jakby Twoja aktywnosc umyslu jest przytepiona. OR


Explanation:
Tak jakby masz zanik inteligencji (mozgowy).
OR
Tak jakby masz zacmienie rozumu/umyslu.
OR
Tak jakby Twoja aktywnosc umyslu jest przytepiona.
OR
Tak jakby Twoj iloraz inteligencji zmalal.

ponar
PRO pts in pair: 695

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Chyba IQ ci sie cofnelo OR: Chyba spadl ci iloraz inteligencji


Explanation:
Dobrze byloby oddac humor sytuacji, w ktorej uzyte jest - przynajmniej dla mnie - sformulowanie medyczne, tak jakby rozmowca cierpial kiedys na chorobe pt. IQ, ale oto przyszla remisja.

Poza tym, w przypadku - jesli sie nie myle - 93% Polakow, ktorzy nie maja ukonczonych studiow wyzszych, bylbym troche ostrozny z tym IQ, zastepujac go, w miare potrzeb np.:

Chyba spadl ci iloraz inteligencji

Pozdrawiam,

Jacek

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thank you!