KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

I'm confused

Polish translation: Jestem zmieszany


14:04 Nov 25, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: I'm confused
I'm confused.
(I can't seem to find a good Polish equivalent for this word. Any ideas?
Ivona
United States
Polish translation:Jestem zmieszany
Explanation:
or

jestem skonfundowany (little archaic)

Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Jestem zmieszany
leff
5Jestem zbity z tropu.ponar
4Jestem skonfundowany
Robert Pranagal
4Nie (bardzo) wiem, co jest graneJacek Krankowski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Jestem zmieszany


Explanation:
or

jestem skonfundowany (little archaic)



leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: Mysle, ze smieszany jest najbardziej typowe
9 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jestem skonfundowany


Explanation:
Jestem zmieszany/zakłopotany/zażenowany/skonfundowany

Tyle Pan Stanisławski.

Potocznie mówi się :

Jestem skołowany


    The Great English Polish Dictionary
Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie (bardzo) wiem, co jest grane


Explanation:
potocznie, jezeli pozwala na to kontekst

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Jestem zbity z tropu.


Explanation:
Jestem zbity z tropu.
Jestem zdezorientowany.
To jest dla mnie pogmatwane.

ponar
PRO pts in pair: 695