KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

The heart raged....

Polish translation: ...pograzyl[o] sie w melancholii i konfuzji - i po co to wszystko?


15:43 Nov 25, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary / proze
English term or phrase: The heart raged....
The heart raged, grew melancholy and confused
and toward what end? To articulate what nitwit strategy? Procreation?
Ivona
United States
Polish translation:...pograzyl[o] sie w melancholii i konfuzji - i po co to wszystko?
Explanation:
Odpowiednio dla drugiej udzielonej odpowiedzi (chyba lepszej):
...pograzyl[em] sie...

albo w ogole: ...ogarnela [mnie} melancholia i konfuzja...

...popadl[em] w melancholie i konfuzje...

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thank you.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4...pograzyl[o] sie w melancholii i konfuzji - i po co to wszystko?Jacek Krankowski
4W sercu zawrzalo ...zamonsta
4Serce (o)szalało...Jacek Krankowski


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Serce (o)szalało...


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
W sercu zawrzalo ...


Explanation:
troche poetycko,ale tak mi sie czasami w srodku gotuje :-)

zamonsta
PRO pts in pair: 2

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...pograzyl[o] sie w melancholii i konfuzji - i po co to wszystko?


Explanation:
Odpowiednio dla drugiej udzielonej odpowiedzi (chyba lepszej):
...pograzyl[em] sie...

albo w ogole: ...ogarnela [mnie} melancholia i konfuzja...

...popadl[em] w melancholie i konfuzje...

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thank you.