KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

personal ads

Polish translation: ogłoszenia towarzyskie


15:46 Nov 25, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: personal ads
Personal Ads = Personals
(a section of a newspaper where people are looking other people to form a possible relationship)
Ivona
United States
Polish translation:ogłoszenia towarzyskie
Explanation:
W dziale 'Towarzyskie' zamieszczane są ogłoszenia o poszukiwaniu pana czy pani o określonych cechach w celach towarzyskich (w podtekście często seksualnych)
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ogłoszenia towarzyskie
leff
4OR ogloszenia personalneponar
4MatrymonialneMarta Goc


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Matrymonialne


Explanation:
Ogloszenia Matrymonialne- Poznam Panią, poznam Pana, np. Gazeta Wyborcza, see link below.




    Reference: http://www.gazeta.pl/alfa/home.jsp?dzial=0401
Marta Goc
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
OR ogloszenia personalne


Explanation:
"... wnikliwe testy jachtów, o ?eglowaniu zimowym po ?ródziemnym oraz ró?noj?zyczne
og?oszenia personalne w rodzaju: wanted good woman, must be able to cook ... "
www.kulinski.zagle.pl/1998/fachowy.html

ponar
PRO pts in pair: 695

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ogłoszenia towarzyskie


Explanation:
W dziale 'Towarzyskie' zamieszczane są ogłoszenia o poszukiwaniu pana czy pani o określonych cechach w celach towarzyskich (w podtekście często seksualnych)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.