KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

I am very competitive by nature

Polish translation: Z natury bardzo lubie miec konkurencje.


09:56 Nov 26, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: I am very competitive by nature
I am very competitive by nature.
Ivona
United States
Polish translation:Z natury bardzo lubie miec konkurencje.
Explanation:
Jestem bardzo ambitny z natury.
Ja z natury bardzo lubie konkurencje.
Ja z natury bardzo lubie wspolzawodnictwo.
(Ja) Z natury bardzo lubie miec konkurencje.
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Z natury bardzo lubie miec konkurencje.ponar
4Jestem taka/taki z natury, ze lubie miec konkurencje
Lota
4jest we mnie duch współzawodnictwa
Jakub Szacki


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jest we mnie duch współzawodnictwa


Explanation:
JS

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jestem taka/taki z natury, ze lubie miec konkurencje


Explanation:
or:

Jestem taka/taki z natury, ze robie zawody z wielu rzeczy...

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Z natury bardzo lubie miec konkurencje.


Explanation:
Jestem bardzo ambitny z natury.
Ja z natury bardzo lubie konkurencje.
Ja z natury bardzo lubie wspolzawodnictwo.
(Ja) Z natury bardzo lubie miec konkurencje.

ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thanks.