KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Isn't that beneath you as a thinker to let the main character waste so much ener

Polish translation: Czyż nie jest to...


10:21 Nov 26, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Isn't that beneath you as a thinker to let the main character waste so much ener
Isn't that beneath you as a thinker to let the main character waste so much energy obsessing over a psychotic woman that you fantasize as powerfully sexual and inspired while she is pittifully sick.
Ivona
United States
Polish translation:Czyż nie jest to...
Explanation:
Czyż nie jest poniżej twego poziomu umysłowego pozwolić, aby główna postać marnowała tak wiele energii na obsesyjne uganianie się za psychotyczną kobietą, którą ty w swych fantazjach uważasz za silnie pociągającą seksualnie i inspirująca, podczas gdy jej choroba budzi jedynie litość.
Selected response from:

leff
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Czyz nie jest to ponizej twoich mozliwosci koncepcyjnych, aby pozwolic glownemu bohaterowi tracicJacek Krankowski
4Czyż nie jest to...
leff


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Czyż nie jest to...


Explanation:
Czyż nie jest poniżej twego poziomu umysłowego pozwolić, aby główna postać marnowała tak wiele energii na obsesyjne uganianie się za psychotyczną kobietą, którą ty w swych fantazjach uważasz za silnie pociągającą seksualnie i inspirująca, podczas gdy jej choroba budzi jedynie litość.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thank you.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Czyz nie jest to ponizej twoich mozliwosci koncepcyjnych, aby pozwolic glownemu bohaterowi tracic


Explanation:
tyle energii na obsesje na tle psychotyczki, ktora wyobrazasz sobie jako postac o duzej dozie seksu i inspiracji, gdy tymczasem jest ona zalosnie chora.

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960