KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

My duties keep me mostly undercover.

Polish translation: Obowiązki wymagają ode mnie maskowania.


16:48 Nov 26, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: My duties keep me mostly undercover.
My duties keep me mostly undercover.
Ivona
United States
Polish translation:Obowiązki wymagają ode mnie maskowania.
Explanation:
OR
Obowiązki wymagają ode mnie działania w przebraniu
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks, this best fits my context.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Przewaznie pracuje jako tajny agent.ponar
5obowiazki trzymaja mnie glownie w cywilu
Lota
4Obowiązki wymagają ode mnie maskowania.
leff


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Obowiązki wymagają ode mnie maskowania.


Explanation:
OR
Obowiązki wymagają ode mnie działania w przebraniu

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks, this best fits my context.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
obowiazki trzymaja mnie glownie w cywilu


Explanation:
or obowiazki nie pozwalaja mi nie byc w cywilu.... :)

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Przewaznie pracuje jako tajny agent.


Explanation:
Pracuje glownie (zazwyczaj,przewaznie) jako tajny agent (tajniak).
OR
Zwykle moje obowiazki (sluzbowe)wymagaja ode mnie pracy w charakterze tajnego agenta.

undercover--tajnie--pracowac jako tajny agent (tajniak)

ponar
PRO pts in pair: 695