KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

They'll head for sea by way of Short Island Sound

Polish translation: Będą kierować się na morze przez cieśninę Short Island


14:41 Nov 29, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: They'll head for sea by way of Short Island Sound
They'll head for sea by way of Short Island Sound
Ivona
United States
Polish translation:Będą kierować się na morze przez cieśninę Short Island
Explanation:
Sound = nazwa jednej z cieśnin duńskich (Sund), łącząca Bałtyk z Kattegatem.

'Short Island' można zostawić w oryginale lub przetłumaczyć, np. na Krótka Wyspa. Ale np. Long Island nie jest nigdy tłumaczona.
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Będą kierować się na morze przez cieśninę Short Island
leff
4Będą kierować się na morze przez cieśninę Short Island
leff


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Będą kierować się na morze przez cieśninę Short Island


Explanation:
Sound = nazwa jednej z cieśnin duńskich (Sund), łącząca Bałtyk z Kattegatem.

'Short Island' można zostawić w oryginale lub przetłumaczyć, np. na Krótka Wyspa. Ale np. Long Island nie jest nigdy tłumaczona.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Będą kierować się na morze przez cieśninę Short Island


Explanation:
Sound = nazwa jednej z cieśnin duńskich (Sund), łącząca Bałtyk z Kattegatem.

'Short Island' można zostawić w oryginale lub przetłumaczyć, np. na Krótka Wyspa. Ale np. Long Island nie jest nigdy tłumaczona.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Szelest-VanDussen
13 hrs