KudoZ home » English to Polish » Military / Defense

It has a homing device in its nose cone. Take evasive action.

Polish translation: Jego układ samonaprowadzający znajduje się w stożku dziobowym. Rozpocząć manewry unikowe.


15:13 Nov 29, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Military / Defense
English term or phrase: It has a homing device in its nose cone. Take evasive action.
It has a homing device in its nose cone. Take evasive action.
Ivona
United States
Polish translation:Jego układ samonaprowadzający znajduje się w stożku dziobowym. Rozpocząć manewry unikowe.
Explanation:
Prawdopodobnie chodzi o obiekt, który wykrył zmierzający w jego kierunku pocisk z głowicą samonapraowadzającą. Jednym ze sposobów obrony jest wykonanie określonych manewrów unikowych.
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Thank you!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Jego układ samonaprowadzający znajduje się w stożku dziobowym. Rozpocząć manewry unikowe.Witold
4To ma urządzenie samonaprowadzające...
leff


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
To ma urządzenie samonaprowadzające...


Explanation:
To ma urządzenie samonaprowadzające na dziobie/nosie. Podjąć działania wymijające.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Jego układ samonaprowadzający znajduje się w stożku dziobowym. Rozpocząć manewry unikowe.


Explanation:
Prawdopodobnie chodzi o obiekt, który wykrył zmierzający w jego kierunku pocisk z głowicą samonapraowadzającą. Jednym ze sposobów obrony jest wykonanie określonych manewrów unikowych.

Witold
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54
Grading comment
Thank you!