KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

unnatural request

Polish translation: jewj żądanie nie jest niczym niezwykłym, tym nie mniej jest niemożliwe do spełnienia


13:22 Nov 30, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: unnatural request
Her request is not unnatural, however impossible to grant
Ivona
United States
Polish translation:jewj żądanie nie jest niczym niezwykłym, tym nie mniej jest niemożliwe do spełnienia
Explanation:
JS
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Thank you.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nienaturalne/dziwaczne zadanie/prosbaponar
4 +1TlumaczenieAnia Chanowska
4 +1jewj żądanie nie jest niczym niezwykłym, tym nie mniej jest niemożliwe do spełnienia
Jakub Szacki


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jewj żądanie nie jest niczym niezwykłym, tym nie mniej jest niemożliwe do spełnienia


Explanation:
JS

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: zamiast 'żądanie' może być 'prośba'. No i 'niemniej' pisze się razem
51 mins
  -> to prawda, razem

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Tlumaczenie


Explanation:
Jej prosba, jakkolwiek realna, jest nie mozliwa do spelnienia.

Ania Chanowska
PRO pts in pair: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  desperado: Podoba mi sie. :o)
12 hrs
  -> mnie rowniez:)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nienaturalne/dziwaczne zadanie/prosba


Explanation:
Jej żądanie jest calkiem naturalne, niemniej/jednak/jakkolwiek/chociaz niemozliwe do spelnienia.
OR
Jej prosba/zyczenie nie jest (nawet) dziwaczne, jakkolwiek niemozliwe do spelnienia.

unnatural request = nienaturalne/nienormalne/dziwaczne zadanie/prosba

request=prośba; życzenie; żądanie;



ponar
PRO pts in pair: 695