KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

There's plenty of ways a girl can get money if she's unscrupulous enough.

Polish translation: dziewczyna ma mnostwo sposobow na zdobycie pieniedzy jesli nie ma zbyt wiele skrupułów


13:35 Dec 3, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: There's plenty of ways a girl can get money if she's unscrupulous enough.
There's plenty of ways a girl can get money if she's unscrupulous enough.
Ivona
United States
Polish translation:dziewczyna ma mnostwo sposobow na zdobycie pieniedzy jesli nie ma zbyt wiele skrupułów
Explanation:
js
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Thank you.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Dziewczyna bez skrupułów może w wieloraki sposób zarabiać pieniądze.
Araksia Sarkisian
4orAnia Chanowska
4dziewczyna ma mnostwo sposobow na zdobycie pieniedzy jesli nie ma zbyt wiele skrupułów
Jakub Szacki
4TlumaczenieAnia Chanowska
4Jest wiele sposobow, by dziewczyna (kobieta) zarobila pieniadze, o ile jest wystarczajaco pozbawiona
thory


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jest wiele sposobow, by dziewczyna (kobieta) zarobila pieniadze, o ile jest wystarczajaco pozbawiona


Explanation:
Look out! Polish characters!

thory
Native speaker of: Native in PolishPolish

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tlumaczenie


Explanation:
Jest wiele sposobow zarobienia (zdobycia)pieniedzy przez dziewczyne (kobiete)jesli tylko jest na tyle pozbawiona skrupulow.

Ania Chanowska
PRO pts in pair: 44

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dziewczyna ma mnostwo sposobow na zdobycie pieniedzy jesli nie ma zbyt wiele skrupułów


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
Thank you.

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
or


Explanation:
Jest wiele sposobow zarobienia (zdobycia)pieniedzy przez dziewczyne (kobiete)jesli tylko jest wystarczajaco pozbawiona skrupulow.

Ania Chanowska
PRO pts in pair: 44

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dziewczyna bez skrupułów może w wieloraki sposób zarabiać pieniądze.


Explanation:
Jest wiele sposobów zarabiania pieniędzy dla dziewczyny bez skrupułów.

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376