KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

cytat z Clavella

Polish translation: To takie proste. Musisz tylko zmienic swoj poglad na swiat.


14:15 Dec 3, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary / quote
English term or phrase: cytat z Clavella
Tym razem wiem skąd - z "Shoguna"! :o)

"It's all so simple. Just change your concept of the world."

Moja interpretacja:
„To takie proste. Musisz tylko zmienić swoją koncepcję świata.”

Czy ktoś zna jakieś "oficjalne" tłumaczenie tego cytatu lub ma lepszą propozycję?
Hanna Burdon
United Kingdom
Polish translation:To takie proste. Musisz tylko zmienic swoj poglad na swiat.
Explanation:
... moze tak... :o)
Selected response from:

desperado
Grading comment
Thank you!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4To takie proste. Musisz tylko zmienic swoj poglad na swiat.desperado
4To takie proste. Musisz tylko zmienic swoj poglad na swiat.desperado
4js
Jakub Szacki


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
js


Explanation:
Shogun, oczywiscie, wyszedl po polsku. Pytanie, czy chce Ci sie szukac odpowiedniego cytatu, co własciwie powinno sie zrobic, ale nie zawsze sie robi w przypadku malych kawalkow (wiem to z wlasnego doswiadczenia redaktora w wydawnictwach)

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
To takie proste. Musisz tylko zmienic swoj poglad na swiat.


Explanation:
... moze tak... :o)

desperado
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43
Grading comment
Thank you!

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
To takie proste. Musisz tylko zmienic swoj poglad na swiat.


Explanation:
... moze tak... :o)

desperado
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43